خوابیدی بدون لالایی و قصه...

  • ۰
  • ۰

خدایی نیاز دارم یه توییتر دیگه باز کنم فقط توش مسخره بازی دربیارم. :))) اینام لابد یکی درمیون می‌خوان پی‌ام بدن:

چون نرسیده از راه داری از شوهرت میگی

آهاااان واسه همین زبونته

میتونستی دهنتو ببندی

:))))))))))))

خدایی قشون کشی‌شون جالبه. فحش‌هاشونم در حد این خانوم جلسه‌ایه. :))))

بابا حاج خانوم جای به کار بردن کلمات قلمبه سلمبه یه کم رو بخش افزایش اطلاعات عمومیت تمرکز کن. زشته به خدا فردا برگردن بگن دکتر مملکت همچین چرتایی درمورد دستگیری توسط پلیس فتا می‌گه. :))))) 

بعد می‌گه من به تو توهینی نکردم. دوست گلمون تعریفش از توهین، فحش ناموسه. چون فکر کنم فقط همینو تا حالا بهم نداده.

حالا خدا رو شکر این رابطه نصفه نیمه تموم شد. سر هر خبر عروسی مروسی بساط مزخرف گویی داشتیم. آهااان میتونستی نیای تو زندگیم. آهااان واسه همین رفتنت از زندگیمه. آخه چون دوستمون تعریفش از دوستی یه کم مشکل داره. البته نمی‌دونم شاید در یک دنیای دیگه دوستی یعنی وارد زندگی کسی شدن. :))))))))))))

حالا من واقعاً اینا رو به خنده می‌گم، می‌ترسم تو گروهمون بگم «ر» اعصابش خورد شه. :))))

بعد می‌گه خودش لال نیست که نتونه بیاد بگه. نه والا لال که چه عرض کنم، دهنش خوب بازه. ولی در مواقع اشتباه بازه. :))))

خلاصه که خدا رو شکر این دوستی به زباله دان تاریخ پیوست. :)))) امیدوارم دیگه پی‌ام ندن چیزخوری. منو به خیر تو رو به سلامت کوشولو. :))

 

 

  • ۹۸/۰۵/۳۱
  • انارگل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی