خوابیدی بدون لالایی و قصه...

  • ۰
  • ۰

می‌خوام.

یه کم خجالت می‌کشم، یه کم به خودم حق می‌دم، یه کم خودمو دعوا می‌کنم، یه کم خودمو ناز می‌کنم...

می‌دونم که باید تنهایی از پس این تیکه‌ی زندگیم بربیام. ولی حق بده که دلم بخواد. :)) دلم برای یک چیز با کیفیت تنگ شده. دلم خیلی می‌خواد. خیلی زیاد. فعلاً راه فرار ازش و فراموشی کوتاه مدتش رو دارم. ولی می‌دونم که می‌خوام. شاید باید بازم برگردم به اون تفکر که این همه وقت تنهایی از پسش براومدم دیگه تو رو می‌خوام چی کار...

نمی‌دونم.

  • ۹۸/۰۷/۰۹
  • انارگل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی