خوابیدی بدون لالایی و قصه...

  • ۰
  • ۰

به خودت بیا

دوست دارم روزی برسه که حتی اون یک اپسیلون ته دلمم مهم نباشه درموردم چی می‌گین. فقط یک ذره ته دلم از خودم ناراحت شدم که هنوز عصبانی می‌شم از اینکه چی می‌گین با خودتون در حالی که فکر می‌کردم اینطوری نیست. ولی راستش بیشتر از اون از این ناراحت شدم که از شکست اون خوشحال شدم. ازت ناراحتم س. خانوم. ازت دلخورم واقعاً. از کی تا حالا ناراحتی مردم باعث خوشحالی تو شده؟ از کی تا حالا اینطوری شدی؟ می‌تونی حسی نداشته باشی ولی حق نداری خوشحال بشی! به خودت بیا.

  • ۹۹/۰۱/۱۳
  • انارگل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی